piątek, 19 kwietnia 2013

Pora wziąć sprawy w swoje ręce!



W końcu wiosna. Długo na nią czekaliśmy. Chodziliśmy (przynajmniej ja) w zimowych ubraniach prawie pół roku! Teraz czas odbić ten czas, który spędziliśmy w domu przed telewizorem!
Zaczyna się okres, w którym każdy ma dużo energii i pomysłów na siebie. Nie zmarnujmy ich! Zróbmy coś, żeby na koniec dnia paść ze zmęczenia na łóżko i stwierdzić, że to był naprawdę fajny dzień.
Ja już zaczęłam i zachęcam każdego. Po pierwsze pora zacząć się ruszać. Już zalogowałam się na stronie Veturilo i od weekendu zaczynam jeździć po mieście rowerem, a nie tramwajem. Kolejny punkt, róbcie sobie małe przyjemności. Wczoraj w przypływie nagłej energii wsiadłam do pociągu o 4:35 i pojechałam do Krakowa. Poleżałam nad Wisłą na trawie, pochodziłam po cudownej starówce, przepłynęłam się łódką i wróciłam do domu wieczorem. Jeden dzień, a daje tyle energii :) Pociągi nie są wcale takie drogie, a naprawdę warto zrobić coś niestandardowego.  

Już zaczął się sezon grillowy, dlatego nie czekajcie, aż ktoś Was zaprosi. Kupcie kiełbaski, piwo i dzwońcie po znajomych. Pora przejąć inicjatywę! Nie podoba Wam się wasza praca? Za mało płacą? Siedzicie w niej po nocy? Macie problemy z szefem? Wiosna jest najlepszą porą na zmiany. Zacznijcie wysyłać CV. Może spełnicie swoje marzenia i zaczniecie pracę marzeń?  Nie podoba Wam się wasza figura? Go for it! Dieta, ćwiczenia, dieta, ćwiczenia. A w nowym ciele poczujecie się jak nowo narodzeni.
Kochani, tej wiosny weźcie sprawy w swoje ręce. Ja już zaczęłam. Teraz czekam na Was :)
 
Źródło zdjęcia: warsawtour.pl
Źródło zdjęcia: pieczarki.bloog.pl
Źródło zdjęcia: fotogenius.pl

Autor: Olga Nawrocka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz