środa, 8 lutego 2012

Coś innego


Od dzisiaj zamierzam zanudzać Was swoją osobą. Tchniemy trochę życia w tę stronę. Mam nadzieję, że się polubimy, bo ja już Was lubię skoro udało Wam się dotrzeć tak daleko, jak blog bemowskiego radia. Ponieważ sesja się skończyła, będę miała Wam dużo do opowiedzenia, bo jak co roku o tej porze, wolna od nauki i tych wszystkich zaliczeń zamierzam zostać Panią Wszechświata. Zastanawiałam się, o czym Wam opowiem przy moim pierwszym wpisie. Wczoraj po staniu pół godziny na przystanku autobusowym stwierdziłam, że najrozsądniejszy wpis, to będzie wpis o tym co czuje. A w tym momencie czułam przeszywający mróz. Rozumiecie? Pół godziny i -19 stopni C! Tego długo się nie zapomina. Pech jednak chciał, że dzisiaj zrobiło się dużo cieplej, więc nie będę pisała o rzeczach nieaktualnych. W końcu mamy ocieplenie klimatu. Swoją drogą, ciekawe dlaczego już nie mówi się o globalnym ociepleniu tak namiętnie jak pół czy rok temu? Trzeba być na topie, a teraz modna jest służba zdrowia i ACTA. Naturalnie, też jestem przeciwko ograniczeniom w internecie. Nie wyobrażam sobie, żebym nagle nie mogła, nie powiem ściągać, bo to piractwo, ale korzystać z dobrodziejstw tego, co jest mi proponowane przez różne strony internetowe. Wyobrażacie sobie, że nagle nie możecie słuchać muzyki, oglądać filmów, wasze wypowiedzi są cenzurowane, a wasze wszystkie wpisy i cała korespondencja są zapisywane, a każdy może mieć do nich dostęp? Chociaż myślę, że do czegoś takiego nie dojdzie. Dzieci neostrady czy portali społecznościowych takich jak facebook na pewno wyjdą na ulicę i zrobią zamieszki. A w naszym kraju przydałoby się wydarzenie, które pokaże, że nie tylko rząd ma coś do powiedzenia. Niech tylko ktoś weźmie się za wolność słowa, a sama jestem w stanie stać pod siedzibą czegokolwiek tyle godzin, ile będzie trzeba. Mogę nawet karimatę kupić. I żadne mrozy, nawet te, które nawiedzają nas od tygodnia, nie są mi straszne. Myślę, że nie będę stała tam sama. W jedności siła. I mam nadzieję, że każdy z nas ma na tyle odwagi cywilnej, że zrobiłby to samo. Należy walczyć o swoje. I nie ważne kto stoi po drugiej stronie. Ważne, że racja jest po naszej stronie.

Autor: Olga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz