wtorek, 31 sierpnia 2010

Postuluję o oddanie słońca !!!!

Czy Wam tez jest tak zimno, jak mnie ??? Czy to tylko ja taka niedogrzana jestem ?
Napisze petycje do Pana Boga zeby oddal slonce lato. Protestuje !!! Jeszcze sie lato nie skonczylo a tutaj takie zimno. Marzna raciczki :((((

Nie znosze rano wstawac, jak jest tak zimno i temperatura nie przekracza 10 stopni na plusie ... Ciemno, szaro i ponuro, i w dodatku jeszcze siąpi z nieba, więc jest mokro i slisko ... Nawet kawa nie pomaga w obudzeniu sie do konca. dobrze, że rano nie robie makijazu, bo by Robert umarl ze smiechu, jakbym rozmazala oko na misia pande.

No wlasnie Robert ... poszedl bidak na szkolenie BHP, jakos specjalnie nie byl zachwycony. W sumie sie nie dziwie. Pan od BHP wygladal, jak polaczenie Herkulesa Poirot z Inspektorem Gadzetem ... Siedzi teraz pewnie i przysypia i probuje wygladac na niezwykle zainteresowanego.

Ja natomiast korzystajac z nieobecnosci Roberta moglam poprawic urode. Spytacie dlaczego przy Robercie tego nie robie ? Pewnie by sie usmial i oczywiscie skomentowal na antenie, tak, jak wczoraj moja gestykulacje :)

Dobra nie przynudzam juz ... Do jutra :)

KL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz